CAS KITE: PROPI APRENENTATGE ASSIGNATURA NTICEDU
L’assignatura de NTICEDU ha proporcionat les bases
teòriques per endinsar-nos al fet de l' incorporació de les
TIC en l’Educació, des d’una perspectiva constructivista del procés d’E-A. Ha esdevingut un espai per concienciar-nos i reflexionar sobre com les TIC potencien el disseny, l’anàlisi, l’aplicació
i l’avaluació de contextos mediats per aquestes, promovent l’aprenentatge significatiu. Així doncs, l’assignatura ha proporcionat coneixements, destreses i
competències per a l’elaboració fonamentada de projectes i dissenys a partir de
diferents propostes d’ avaluació en les que, a mode d’investigació-acció, hem investigat, explorat, aplicat i reflexionat sobre els coneixements
teòrics en situacions reals d’intervenció psicopedagògica mediades per les TIC.
En aquest enllaç exposo el Cas-Kite del propi procés aprenentage durant l'assignatura NTICEDU.
http://www.slideshare.net/86annafernandezsanchez/cas-kite-propi-aprenentatge
En aquest enllaç exposo el Cas-Kite del propi procés aprenentage durant l'assignatura NTICEDU.
http://www.slideshare.net/86annafernandezsanchez/cas-kite-propi-aprenentatge
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada