dilluns, 2 de juny del 2014

CAS KITE: PROPI APRENENTATGE ASSIGNATURA NTICEDU

L’assignatura de NTICEDU ha proporcionat les bases teòriques per endinsar-nos al fet de l' incorporació de les TIC en l’Educació, des d’una perspectiva constructivista del procés d’E-A. Ha esdevingut un espai per concienciar-nos i reflexionar sobre com les TIC potencien el disseny, l’anàlisi, l’aplicació i l’avaluació de contextos mediats per aquestes, promovent l’aprenentatge significatiu. Així doncs, l’assignatura ha proporcionat coneixements, destreses i competències per a l’elaboració fonamentada de projectes i dissenys a partir de diferents propostes d’ avaluació en les que, a mode d’investigació-acció, hem investigat, explorat, aplicat i reflexionat sobre els coneixements teòrics en situacions reals d’intervenció psicopedagògica mediades per les TIC.


En aquest enllaç exposo el Cas-Kite del propi procés aprenentage durant l'assignatura NTICEDU.

http://www.slideshare.net/86annafernandezsanchez/cas-kite-propi-aprenentatge


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada