Avaluació de l’aprenentage aconseguit
En
aquest projecte hem partit dels coneixements i de l’experiència prèvia de l’Ana
i hem intentat generar en ella un aprenentatge significatiu entorn l’ús de les
TIC per organitzar la informació i dissenyar les receptes de cuina de tota la
vida, recollides en un quadern escrit a mà. Podem dir que ha estat un
aprenentatge molt significatiu per l’aprenent i que s’anirà enriquint molt més,
a mida de la continuada posada en pràctica.
Ja
que, com s’ha esmentat anterment, la
idea és que una vegada amb les eines i les competències adquirides s’aventuri a
seguir recollint de manera autónoma totes les receptes de cuina que ha anat
recollint al llarg dels anys, al seu quadern i incorporar-ne de noves. Es
mostra motivada amb la idea.
Cal dir que l’actitud i la implicació de l’aprenent, ha estat clau, la
predisposició des del primer moment, ha ajudat a consolidar aprenentatges i a
contextualitzar significativament els continguts i aconseguir els objectius
plantejats. L’aprenent,
s’ha mostrat engrescada en cada sessió i, existeix l’afegit de que se sentía
segura perquè l’acompanyament ha estat constant i perquè qui la guiava en el
procés d’E-A, era la seva filla. Mostra
satisfacció pel que ha estat capaç de realizar i la contenta la idea de haver
adquirit noves comptències TIC. L’activitat ha estat del tot interessant,
mitjançant les TIC, com a eina reforçadora i
motivadora dels aprenentatges, hem aconseguit crear, a partir de les diferents
tasques, estructeres mentals més complexes a partir dels coneixements previs de
l’aprenent i els nous que s’han anat incorporant, provocant un canvi
conceptual.
Tot i
que al principi la seva actitud era força insegura amb el maneig de les TIC,
mica en mica ha anat aquirint seguretat en les eines al seu abast i s’ha anat
deixant anar en el procés. En tot moment s’ha mostrat amb interés i curiositat.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada