Aquesta activitat ha
estat una activitat que ha requerit la força dedicació en temps i esforços,
però ha estat gratificant i enriquidora alhora. La valoro positivament, ja que m’ha permès posar en funcionament un un gran ventall d’habilitats i estratègies per
al disseny de l’activitat en l’ús de les TIC en un context no formal
d’E-A i dissenyar, desenvolupar, adaptar i
avaluar activitats d’E-A, per tal d’esdevindre aprenentatge significatiu.
L’objectiu que preteníem era produïr un canvi de model mental
en l’aprenent, com a constructor dels seu propi aprenentage i per tant de
coneixement. Però, nosaltres com a mediadors de situacions d’aprenentatge,
també hem experimentat i construït un nou model mental. Aquest fet de partir i plantejar les activitats a
partir d’un problema significatiu quotidià a l’aprenent, ha estat la clau en el
procés d’E-A, que ha esdevingut un
aprenentatge significatiu.
La planificació i implementació del projecte ha estat
una experiència molt positiva, ja que a
banda, d’aprendre noves estratègies, també ha permés compartir aquest procés
d’aprenentage conjuntament amb la meva mare. Aquest factor ens ha ajudat a
ambdues a que l’activitat fos especial i significativa. Ha possibilitat que el
procés es veies enriquit i, la posada en pràctica a facilitat la total implicació en les tasques del repte
proposat. L’aprenent, s’ha mostrat engrescada en cada sessió, un valor afegit
ha estat que qui la guiava en el procés d’E-A, era la seva filla.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada