dimarts, 10 de juny del 2014

Aquesta activitat ha estat una activitat que ha requerit la força dedicació en temps i esforços, però ha estat gratificant i enriquidora alhora. La valoro positivament,  ja que m’ha permès posar en funcionament un un gran ventall d’habilitats i estratègies per al disseny de l’activitat en l’ús de les TIC en un context no formal d’E-A i dissenyar, desenvolupar, adaptar i avaluar activitats d’E-A, per tal d’esdevindre aprenentatge significatiu.
L’objectiu que preteníem era produïr un canvi de model mental en l’aprenent, com a constructor dels seu propi aprenentage i per tant de coneixement. Però, nosaltres com a mediadors de situacions d’aprenentatge, també hem experimentat i construït un nou model mental. Aquest fet de partir i plantejar les activitats a partir d’un problema significatiu quotidià a l’aprenent, ha estat la clau en el procés d’E-A, que ha esdevingut  un aprenentatge significatiu.

La planificació i implementació del projecte ha estat una experiència molt positiva,  ja que a banda, d’aprendre noves estratègies, també ha permés compartir aquest procés d’aprenentage conjuntament amb la meva mare. Aquest factor ens ha ajudat a ambdues a que l’activitat fos especial i significativa. Ha possibilitat que el procés es veies enriquit i, la posada en pràctica a facilitat  la total implicació en les tasques del repte proposat. L’aprenent, s’ha mostrat engrescada en cada sessió, un valor afegit ha estat que qui la guiava en el procés d’E-A, era la seva filla. 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada